Facturare electronică
Simplu și sigur!
Facturile noastre cu semnătură electronică îți oferă numeroase avantaje. Vei economisi timp şi bani, beneficiind de mai multă flexibilitate şi contribui totodată la protejarea mediului.
Beneficiile tale:
- Rapiditate - facturile se trimit cu uşurinţă prin e-mail. Ajung instant la destinaţie, deci pot fi procesate mai rapid.
- Costuri mici - când este cazul, pur şi simplu trimiţi pe e-mail facturile noastre electronice contabililor şi altor terţi, economisind costurile poştale.
- Fiabilitate - poţi accesa oricând şi de oriunde datele contului tău.
- Siguranță - respectă cele mai stricte standarde de securitate şi nu pot fi falsificate.
- Ecologic - nu trebuie să printezi sau să trimiți prin poştă facturile electronice, astfel că economisești hârtie, toner, costuri poștale de expediere şi, mai important, resurse de mediu preţioase.
- Simplu de accesat - ai nevoie doar de Adobe Reader (minim versiunea 8) pentru a deschide şi citi facturile electronice.
- Conforme - respectă toate cerinţele legale privind declaraţiile fiscale anuale.
- Practic - pot fi păstrate în formă electronică. Elimini astfel procesul complex de arhivare sau îndosariere.
- Dacă ai deja arhive electronice, poţi pur şi simplu să imporţi facturile electronice, fără a fi necesar să le scanezi. Arhivarea online te ajută să economisești spaţiu şi să găsești cu uşurinţă facturile pe care le cauţi.